Branding
Každý produkt, značka alebo služba je jedinečná a jej identita má vytvoriť spojitosť medzi ním a zákazníkom.
Na základe farieb, sloganu, zvučky alebo maskota si zákazník vytvára asociáciu k vášmu produktu a tak mu podvedomo ukladáte značku do jeho mysle. Netreba podceňovať túto základnú a veľmi dôležitú úlohu, ktorú branding nesie. Pri správnom, trendovom obrandovaní sa produkt, služba predáva rýchlejšie, klient si s pomedzi konkurencie vyberie častokrát to, na čo si najprv spomenie. Vy nám poviete o vašom produkte my vám o ňom vytvoríme príbeh.
Social media
Komunikácia s miliónmi ľudí nebola nikdy jednoduchšia, precízne cielenie reklamy, feadback spolu s prehľadnými štatistikami sú v rukách šikovného marketéra najsilnejšou zbraňou súčasného sveta reklamy.
Potrebujete zvýšiť povedomie o značke alebo propagovať produkt alebo ho rovno predávať, všetko je možné prostredníctvom sociálnych sietí a ich marketingových nástrojov. Kúzlo je v schopnosti upútať potencionálneho klienta kvalitným obsahom a potom je už Váš. Social marekting je budúcnosť, ktorá už nastala.
Kampaň
Najdôležitejšie na efektívnej kampani je jej príprava.
Jej jednotlivé časti sa musia dopĺňať a nadväzovať. Úspech kampane nespočíva v jej veľkosti, ale v originálnosti a správnom cielení. Treba poznať cieľovú skupinu a to dokonale. Len tak je možné zacieliť reklamu presne a bez nadbytočných výdavkov. Spomedzi miliónov klientov je potrebné nájsť tých, ktorí sa stanú práve tými vašimi. Práve preto ich musí kampaň presvedčiť, vytvoriť potrebu po vašich produktoch a službách.
Kreativita
Tajomstvo dobrej reklamy bez ohľadu na to, či vo výsledku pôjde o print alebo baner na webe, je poriadna dávka kreativity.
Pri každom klientovi sa snažíme, čo najviac využiť náš potenciál aby reklama zaujala. Vaša investícia do reklamy by nikdy nemala byť len “nápisom” alebo len “fotkou” vyvesenou niekde na stene supermarketu. Mala by mať pointu, vtip, nápad. Mala by vystihovať to, čo reprezentuje, čo predáva Váš produkt, Vašu značku. Vždy si vyberte agentúru, ktorá spraví maximum pre finálny efekt reklamy.
Kreativita
Tajomstvo dobrej reklamy bez ohľadu na to, či vo výsledku pôjde o print alebo baner na webe, je poriadna dávka kreativity.
Pri každom klientovi sa snažíme, čo najviac využiť náš potenciál aby reklama zaujala. Vaša investícia do reklamy by nikdy nemala byť len “nápisom” alebo len “fotkou” vyvesenou niekde na stene supermarketu. Mala by mať pointu, vtip, nápad. Mala by vystihovať to, čo reprezentuje, čo predáva Váš produkt, Vašu značku. Vždy si vyberte agentúru, ktorá spraví maximum pre finálny efekt reklamy.
Social media
Komunikácia s miliónmi ľudí nebola nikdy jednoduchšia, precízne cielenie reklamy, feadback spolu s prehľadnými štatistikami sú v rukách šikovného marketéra najsilnejšou zbraňou súčasného sveta reklamy.
Potrebujete zvýšiť povedomie o značke alebo propagovať produkt alebo ho rovno predávať, všetko je možné prostredníctvom sociálnych sietí a ich marketingových nástrojov. Kúzlo je v schopnosti upútať potencionálneho klienta kvalitným obsahom a potom je už Váš. Social marekting je budúcnosť, ktorá už nastala.
Kampaň
Najdôležitejšie na efektívnej kampani je jej príprava.
Jej jednotlivé časti sa musia dopĺňať a nadväzovať. Úspech kampane nespočíva v jej veľkosti, ale v originálnosti a správnom cielení. Treba poznať cieľovú skupinu a to dokonale. Len tak je možné zacieliť reklamu presne a bez nadbytočných výdavkov. Spomedzi miliónov klientov je potrebné nájsť tých, ktorí sa stanú práve tými vašimi. Práve preto ich musí kampaň presvedčiť, vytvoriť potrebu po vašich produktoch a službách.
Branding
Každý produkt, značka alebo služba je jedinečná a jej identita má vytvoriť spojitosť medzi ním a zákazníkom.
Na základe farieb, sloganu, zvučky alebo maskota si zákazník vytvára asociáciu k vášmu produktu a tak mu podvedomo ukladáte značku do jeho mysle. Netreba podceňovať túto základnú a veľmi dôležitú úlohu, ktorú branding nesie. Pri správnom, trendovom obrandovaní sa produkt, služba predáva rýchlejšie, klient si s pomedzi konkurencie vyberie častokrát to, na čo si najprv spomenie. Vy nám poviete o vašom produkte my vám o ňom vytvoríme príbeh.